Breda Evenementen
9.3 /10 Trustpilot gebaseerd op 81 reviews
076 20 30 005
Kies uit 175+ groepsuitjes
De scherpste prijzen van Breda
Geprezen om service & flexibiliteit
Favoriet Favoriet Toegevoegd aan favorieten Toegevoegd

Plezierig Vergaderen in Breda

Info
Reviews
Veelgestelde vragen
Info over het uitje
Reviews
Veelgestelde vragen
Details over dit uitje
Plezierig Vergaderen in Breda

Wilt u plezierig vergaderen in Breda? Dit gezellige arrangement met vergaderen plus spel begint met een bezoek aan een mooie locatie in het centrum van de stad.

Daar kunt u een schitterende ruimte huren, waar u in alle rust vergadert.

Bij Breda Evenementen hebben wij voor u een levendig vergaderarrangement samengesteld, vol avontuur en gezelligheid.

Na uw vergadering staat de dag in het teken van ontspanning en een avontuurlijk spelevenement.

09:00 – 13:00 Vergadersessie

Welkom op de locatie waar we u en uw zakelijke partners, collega´s of vrienden, ontvangen met een vers kopje koffie. Tijdens deze ochtendsessie kunt u gebruik maken van een beamer, een projectiescherm en de altijd noodzakelijke flipover.

13.00 – 14.00 Lunch

Na de vergadering schuift u gelijk aan tafel waar verse gerechten op u staan te wachten. U krijgt een echte Brabantse lunchtafel geserveerd.

14:00 – 17:30 Wie is de Rat

Vervolgens neemt u deel aan één van de leukste spelevenementen van Breda. U kent misschien het bekende ‘Wie is de Rat’ van tv, waarin diverse teams het tegen elkaar opnemen om spannende en avontuurlijke opdrachten uit te voeren. Wie is de Rat is bijna hetzelfde, maar toch ook weer net even anders. Dit keer is het een geheimzinnige Rat die alles probeert te saboteren. ‘Wie is de Rat’ is een echt teambuildingevent, geschikt voor collega´s, afdelingen of bedrijfsunits die samen het avontuur willen aangaan.

17:30 – 18:30 Borrel op de Markt van Breda

Na afloop van ‘Wie is de Rat’ nodigen wij u uit voor een heerlijke borrel bij het voortreffelijke café-restaurant, waar u op het terras plaats neemt of heerlijk binnen van een borrel geniet bij de stijlvolle bar. Deze afsluitende borrel wordt u aangeboden inclusief gemarineerde kaasblokjes, gemarineerde olijven, een verse notenmix en het kwekkeboom bittergarnituur (2st.)

Inclusief:
  • Zaalhuur
  • Onbeperkt koffie & thee
  • Tafelwater
  • Flipover, stiften, blocnotes en pennen
  • Beamer & Projectiescherm
  • Gratis wifi
  • Fruitschaal
  • Uitgebreide Lunch
  • ‘Wie is de Rat’ spelevenement
  • Borrel met tafelgarnituur

Tip:

Natuurlijk kunt u na uw middagsessie hele andere activiteiten plannen. Breda Evenementen beschikt over een enorm aanbod gezellige belevenissen die na uw vergadersessie eenvoudig te realiseren zijn. Wat dacht u van onze rondvaarten, proeverijen, speurtochten en andere workshops om uw vergaderarrangement compleet te maken?

Worden de uitjes alleen in de Nederlandse taal verzorgd of ook in andere talen?
Nee, onze gidsen spreken meerdere talen, dus vrijwel alle uitjes, excursies, rondleidingen en arrangementen kunnen ook in diverse talen worden gevolgd.
Onze groep is kleiner dan het minimaal aantal deelnemers, kan ik evengoed deelnemen aan het evenement?
Ja dat kan, omdat wij echter inkopen voor het minimaal aantal deelnemers verzoeken wij u dan wel dit minimum tarief te voldoen. Maar overleg van te voren met ons!
Waar in Breda starten de arrangementen van Breda Evenementen?
Veel uitjes starten in de buurt van het Centraal Station, de Grote Markt of het Kasteelplein, maar dit is volledig afhankelijk van het gekozen arrangement. De medewerkers van Breda Evenementen zullen u echter op tijd op de hoogte stellen van het juiste vertrekpunt.
Is de door mij gewenste datum beschikbaar?
Via onze systemen kunnen wij direct zien of het door u gewenste arrangement beschikbaar is op de door u opgegeven datum. Als dit zo is, adviseren wij u wel om ook zo spoedig mogelijk te reserveren, om mogelijke teleurstellingen zoveel mogelijk te voorkomen.
Hoe laat beginnen de uitjes van Breda Evenementen eigenlijk?
Dat bepaalt u zelf! Uiteraard deels afhankelijk van het gekozen arrangement, maar in principe beginnen de evenementen wanneer ù dat wilt!
Kunnen we ook aansluiten bij rondleidingen of workshops van andere groepen?
Nee, dat kan helaas niet. Breda Evenementen organiseert uitjes en arrangementen alleen voor groepen, volledig aangepast aan specifieke wensen. Om die reden kunnen geen anderen aan de arrangementen deelnemen.
Gaan de uitjes ook door als het weer wat tegen zit?
Jazeker! Ook als het regent gaan we gewoon de stad in! We kunnen eventueel regenponcho’s en paraplu’s regelen en even langer blijven hangen in een kroeg. Breda is ook prachtig als het minder mooi weer is, geloof ons maar!
Hoe komen wij van punt a naar b?
De gidsen van Breda Evenementen kunnen u begeleiden van het ene punt naar het andere (tenzij dit over een afstand van bijvoorbeeld 100 meter is..). Maar u ontvangt in ieder geval altijd een routebeschrijving van ons, zodat u weet waar u verwacht wordt.
Zijn de bedrijfsuitjes en arrangementen van Breda Evenementen fiscaal aftrekbaar?
In het algemeen zijn alle kosten voor een bedrijfsuitje fiscaal aftrekbaar, maar uiteraard alleen als deze kosten volgens de belastingdienst redelijk zijn. Tevens stelt de fiscus dat 75% van het personeel deel moet kunnen nemen aan het evenement. Deze 75% mag echter ook bepaald worden op basis van een bepaald onderdeel of afdeling van het bedrijf.
Kunnen jullie ons een brochure en prijslijst sturen?
Breda Evenementen maakt geen gebruik van brochures of prijslijsten. Wij betrekken u graag bij het samenstellen van het ideale arrangement. Op maat gesneden uitjes, weet u wel? Daardoor kunnen wij geen vaste tarieven vermelden, alles is immers afhankelijk van uw wensen en ideeën! We maken graag een persoonlijke offerte voor u, waarin al uw keuzes zoveel mogelijk zullen worden opgenomen.
Hoe ver van tevoren moeten we ons op maat gesneden uitje betalen?
Wij zenden u ruim van tevoren een factuur, deze dient maximaal 14 dagen na ontvangst van de factuur te zijn voldaan.

Om deze video te kunnen zien, moet je statistieken en marketing cookies accepteren.

Zet alle cookies aan