076 20 30 005
Kies uit 175+ groepsuitjes
De scherpste prijzen van Breda
Geprezen om service & flexibiliteit
Favoriet Favoriet Toegevoegd aan favorieten Toegevoegd

Authentiek Vergaderen in Breda

Info
Reviews
Veelgestelde vragen
Info over het uitje
Reviews
Veelgestelde vragen
Details over dit uitje
Authentiek Vergaderen in Breda

U wilt authentiek vergaderen in Breda? De locatie die Breda Evenementen voor uw vergaderarrangement gereserveerd heeft, is gevestigd in een oude brouwerij.

Die is omgetoverd tot een prachtig restaurant, vergadercentrum, proeverij en nog veel meer.

Of u nu een businessmeeting wilt organiseren, een seminar of een bedrijfspresentatie. De authentieke vergaderzalen op de zolder van de locatie kijken uit over de oude Haven en het Spanjaardsgat en bieden een uitzonderlijke sfeer.

Breda Evenementen combineert deze schitterende locatie met een uniek cultureel en culinair programma, zodat u en uw klanten, uw collega's of uw gasten in de watten worden gelegd. Inspanning en ontspanning worden tijdens deze dag op een prettige manier gecombineerd.

09:00 - 12:00 uur Vergaderen

Begin uw vergadering met een verse kop koffie. Wij regelen uiteraard de technische apparatuur die u nodig heeft, zoals bijvoorbeeld een beamer, screen of andere faciliteiten.

13:00 - 14:00 uur Lunch

Heerlijk genieten van de beste gerechten van het restaurant. Tussen de originele 18e-eeuwse balken zijn spiegels aangebracht, hetgeen zorgt voor een unieke ruimtelijke beleving. De keuken van dit restaurant is alom bekend. De keuken onder leiding van chef-kok Joost Flink kent een Franse basis met veel streekproducten.

Voor grote groepen kunnen er speciale menu's worden samengesteld. Voor dit arrangement zijn standaard twee luxe belegde broodjes p.p. en een kop soep opgenomen. Bespreek uw speciale wensen in overleg met onze medewerkers.

14:00 - 15:30 uur Vergaderen

De multifunctionele vergaderruimten bieden uitzicht over de daken van Breda. Op deze hoogte en in deze schitterende sfeer vervolgt u uw middagsessie.

15:30 - 16:30 uur Nassau wandeling

Al sinds het begin van de 15e eeuw is de naam van het geslacht Nassau (en dus die van de Koninklijke familie) verbonden met de stad Breda. Onze professionele gids brengt uw gezelschap langs het Nassau-monument in het Valkenberg, de Wendekinus kerk (nu de Waalse kerk) en nog vele andere beroemde plekken, waar de familie van Oranje-Nassau een connectie mee heeft.

Uw gids vertelt tijdens deze rondleiding alles over de opkomst en het verval van hun macht en invloed in het toenmalige Breda, fascinerende anekdotes over de verschillende ontwikkelingen door de eeuwen heen passeren uiteraard de revue.

16:30 - 18:00 uur High Wine

Na uw rondleiding wordt het tijd voor een heerlijk glaasje wijn en een lekker hapje. U komt weer terug op dezelfde locatie en vervolgens gaat u diverse wijnen proeven, met tussendoor steeds een prachtige amuse, om de smaak te neutraliseren. Proef het bruisend glas Prosecco, een fris glas witte wijn, de robuust rode wijn en de zoete afsluiter.

18:00 - 20:00 uur 3-gangen Diner

Na deze culinaire inleiding krijgt u de smaak te pakken en gaat u genieten van een uitgebreid drie-gangen diner uit de Franse keuken van het restaurant. Het is de perfecte afsluiting van een dag vol ervaringen en belevenissen.

Inclusief:
  • Authentieke locatie
  • Koffie en thee tijdens vergadering
  • Lunch
  • Rondleiding met professionele gids
  • High Wine
  • Uitgebreid 3-gangen diner

Tip:

Natuurlijk kunt u na uw middagsessie hele andere activiteiten plannen. Breda Evenementen beschikt over een enorm aanbod gezellige evenementen, die na uw vergadersessie eenvoudig te realiseren zijn. Wat dacht u van onze rondvaarten, proeverijen, speurtochten en andere workshops om uw vergaderarrangement compleet te maken?

Worden de uitjes alleen in de Nederlandse taal verzorgd of ook in andere talen?
Nee, onze gidsen spreken meerdere talen, dus vrijwel alle uitjes, excursies, rondleidingen en arrangementen kunnen ook in diverse talen worden gevolgd.
Onze groep is kleiner dan het minimaal aantal deelnemers, kan ik evengoed deelnemen aan het evenement?
Ja dat kan, omdat wij echter inkopen voor het minimaal aantal deelnemers verzoeken wij u dan wel dit minimum tarief te voldoen. Maar overleg van te voren met ons!
Waar in Breda starten de arrangementen van Breda Evenementen?
Veel uitjes starten in de buurt van het Centraal Station, de Grote Markt of het Kasteelplein, maar dit is volledig afhankelijk van het gekozen arrangement. De medewerkers van Breda Evenementen zullen u echter op tijd op de hoogte stellen van het juiste vertrekpunt.
Is de door mij gewenste datum beschikbaar?
Via onze systemen kunnen wij direct zien of het door u gewenste arrangement beschikbaar is op de door u opgegeven datum. Als dit zo is, adviseren wij u wel om ook zo spoedig mogelijk te reserveren, om mogelijke teleurstellingen zoveel mogelijk te voorkomen.
Hoe laat beginnen de uitjes van Breda Evenementen eigenlijk?
Dat bepaalt u zelf! Uiteraard deels afhankelijk van het gekozen arrangement, maar in principe beginnen de evenementen wanneer ù dat wilt!
Kunnen we ook aansluiten bij rondleidingen of workshops van andere groepen?
Nee, dat kan helaas niet. Breda Evenementen organiseert uitjes en arrangementen alleen voor groepen, volledig aangepast aan specifieke wensen. Om die reden kunnen geen anderen aan de arrangementen deelnemen.
Gaan de uitjes ook door als het weer wat tegen zit?
Jazeker! Ook als het regent gaan we gewoon de stad in! We kunnen eventueel regenponcho’s en paraplu’s regelen en even langer blijven hangen in een kroeg. Breda is ook prachtig als het minder mooi weer is, geloof ons maar!
Hoe komen wij van punt a naar b?
De gidsen van Breda Evenementen kunnen u begeleiden van het ene punt naar het andere (tenzij dit over een afstand van bijvoorbeeld 100 meter is..). Maar u ontvangt in ieder geval altijd een routebeschrijving van ons, zodat u weet waar u verwacht wordt.
Zijn de bedrijfsuitjes en arrangementen van Breda Evenementen fiscaal aftrekbaar?
In het algemeen zijn alle kosten voor een bedrijfsuitje fiscaal aftrekbaar, maar uiteraard alleen als deze kosten volgens de belastingdienst redelijk zijn. Tevens stelt de fiscus dat 75% van het personeel deel moet kunnen nemen aan het evenement. Deze 75% mag echter ook bepaald worden op basis van een bepaald onderdeel of afdeling van het bedrijf.
Kunnen jullie ons een brochure en prijslijst sturen?
Breda Evenementen maakt geen gebruik van brochures of prijslijsten. Wij betrekken u graag bij het samenstellen van het ideale arrangement. Op maat gesneden uitjes, weet u wel? Daardoor kunnen wij geen vaste tarieven vermelden, alles is immers afhankelijk van uw wensen en ideeën! We maken graag een persoonlijke offerte voor u, waarin al uw keuzes zoveel mogelijk zullen worden opgenomen.
Hoe ver van tevoren moeten we ons op maat gesneden uitje betalen?
Wij zenden u ruim van tevoren een factuur, deze dient maximaal 14 dagen na ontvangst van de factuur te zijn voldaan.

Om deze video te kunnen zien, moet je statistieken en marketing cookies accepteren.

Zet alle cookies aan