Feestavond in Breda
In Breda op zoek naar een Feestavond met uw collega's, klanten, familie, of vrienden? Breda Evenementen heeft een leuk, spannend, intiem, spectaculair feest op maat.
Bespreek samen met de professionals van Breda Evenementen uw speciale feestelijke bedrijfsparty.
Onze horeca-expertise en ervaring in het plannen van evenementen en feesten in Breda helpen u zeker bij een snelle en professionele realisatie van uw eigen bedrijfsfeest.
We hebben een erg leuke locatie voor u in het centrum van de stad. Hier kunt u werkelijk ieder feest tot een groot succes maken.
Er wordt altijd gestart met een heerlijk glaasje bubbels om alvast in de stemming te komen. Tijdens het feest zorgen wij voor een uitgebreid buffet, een DJ die de nodige sfeer kan brengen en alle drankjes uit de Hollandse bar zijn gedurende de gehele avond (4 uur) onbeperkt inbegrepen.
-
Ontvangst met bubbels
-
Partymanager
-
DJ
-
Sfeerverlichting
-
Aankleding in stijl
-
Fotograaf of Fotobooth met bijpassende props
-
Toplocatie in het centrum
Optioneel:
Wat dacht u van de volgende thema´s?
Sixties, seventies, eighties, nineties, barok, horror, voetbal, verjaardag, vrijgezellenfeest, live muziek, koud en/of warm buffet, dansen, casino, nightclub, moordspel, Djembé, cabaret, muziek quiz, pokeren, salsa, Crazy 88, casino, oud Hollandse spelen, bubbelproeverij, Ranking the Stars, theater, speurtocht, smartlappen zingen, lachen, familie-uitje, schermen, scootertocht, moordspeldiner, kano kastelentocht, bonbons maken...
En dit is nog maar een kleine verzameling ideeën! Ideeën die wij professioneel en op basis van uw wensen kunnen samenstellen tot een unieke arrangement in Brabant! Met of zonder gids, met vakkundige begeleiding en uitstekende catering.
Nieuwsgierig naar de mogelijkheden? Bel met onze professionele medewerkers en stel uw eigen Brabantse arrangement samen.
Reservering voor kleinere groepen:
Komt u niet aan het minimale aantal deelnemers voor dit arrangement? Als u bereid bent voor het minimale aantal te betalen, kunt u ook gewoon voor minder personen boeken!