Breda Evenementen
9.3 /10 Trustpilot gebaseerd op 81 reviews
076 20 30 005
Kies uit 175+ groepsuitjes
De scherpste prijzen van Breda
Geprezen om service & flexibiliteit
Favoriet Favoriet Toegevoegd aan favorieten Toegevoegd

Karaoke Kraker in Breda

Info
Reviews
Veelgestelde vragen
Info over het uitje
Reviews
Veelgestelde vragen
Details over dit uitje
Karaoke Kraker in Breda

Een perfecte geluidsinstallatie, uitbundig publiek en een podium met microfoon en de tekst van de muziek binnen handbereik: dat is de Karaoke Kraker in Breda.

Breng uw eigen favoriete song tot leven bij Breda Evenementen, tijdens deze unieke workshop, pal in het gezellige centrum van de stad.

Misschien een paar leuke carnavalskrakers oefenen, of een lovesong uit de 50's, de onnavolgbare Bohemian Rapsodie van Queen misschien? Het zijn maar een paar ideetjes, die Breda Evenementen voor u klaar heeft staan!

Wij entertainen uw voltallige gezelschap en laten iedereen het podium betreden met zijn of haar eigen song! Nachtegaaltjes, doorleefde zangstemmen of klassieke tenoren, het maakt allemaal niets uit, iedereen krijgt de kans om zijn of haar talent aan het aanwezige publiek te tonen!

Onze enthousiaste begeleiders staan klaar om u te motiveren, te begeleiden en als het moet die verlegenheid om te zetten in uitbundigheid. Er is een prijs voor de beste artiest! Veel plezier tijdens deze unieke Karaoke Kraker!

Inclusief:
  • Locatie in hartje Breda
  • Enthousiaste begeleiding
  • Prijsjes voor de winnaars
  • Te boeken op uw gewenste dag en tijdstip!

Reservering voor kleinere groepen:

Komt u niet aan het minimale aantal deelnemers voor dit arrangement? Als u bereid bent voor het minimale aantal te betalen, kunt u ook gewoon voor minder personen boeken!

Worden de uitjes alleen in de Nederlandse taal verzorgd of ook in andere talen?
Nee, onze gidsen spreken meerdere talen, dus vrijwel alle uitjes, excursies, rondleidingen en arrangementen kunnen ook in diverse talen worden gevolgd.
Onze groep is kleiner dan het minimaal aantal deelnemers, kan ik evengoed deelnemen aan het evenement?
Ja dat kan, omdat wij echter inkopen voor het minimaal aantal deelnemers verzoeken wij u dan wel dit minimum tarief te voldoen. Maar overleg van te voren met ons!
Waar in Breda starten de arrangementen van Breda Evenementen?
Veel uitjes starten in de buurt van het Centraal Station, de Grote Markt of het Kasteelplein, maar dit is volledig afhankelijk van het gekozen arrangement. De medewerkers van Breda Evenementen zullen u echter op tijd op de hoogte stellen van het juiste vertrekpunt.
Is de door mij gewenste datum beschikbaar?
Via onze systemen kunnen wij direct zien of het door u gewenste arrangement beschikbaar is op de door u opgegeven datum. Als dit zo is, adviseren wij u wel om ook zo spoedig mogelijk te reserveren, om mogelijke teleurstellingen zoveel mogelijk te voorkomen.
Hoe laat beginnen de uitjes van Breda Evenementen eigenlijk?
Dat bepaalt u zelf! Uiteraard deels afhankelijk van het gekozen arrangement, maar in principe beginnen de evenementen wanneer ù dat wilt!
Kunnen we ook aansluiten bij rondleidingen of workshops van andere groepen?
Nee, dat kan helaas niet. Breda Evenementen organiseert uitjes en arrangementen alleen voor groepen, volledig aangepast aan specifieke wensen. Om die reden kunnen geen anderen aan de arrangementen deelnemen.
Gaan de uitjes ook door als het weer wat tegen zit?
Jazeker! Ook als het regent gaan we gewoon de stad in! We kunnen eventueel regenponcho’s en paraplu’s regelen en even langer blijven hangen in een kroeg. Breda is ook prachtig als het minder mooi weer is, geloof ons maar!
Hoe komen wij van punt a naar b?
De gidsen van Breda Evenementen kunnen u begeleiden van het ene punt naar het andere (tenzij dit over een afstand van bijvoorbeeld 100 meter is..). Maar u ontvangt in ieder geval altijd een routebeschrijving van ons, zodat u weet waar u verwacht wordt.
Zijn de bedrijfsuitjes en arrangementen van Breda Evenementen fiscaal aftrekbaar?
In het algemeen zijn alle kosten voor een bedrijfsuitje fiscaal aftrekbaar, maar uiteraard alleen als deze kosten volgens de belastingdienst redelijk zijn. Tevens stelt de fiscus dat 75% van het personeel deel moet kunnen nemen aan het evenement. Deze 75% mag echter ook bepaald worden op basis van een bepaald onderdeel of afdeling van het bedrijf.
Kunnen jullie ons een brochure en prijslijst sturen?
Breda Evenementen maakt geen gebruik van brochures of prijslijsten. Wij betrekken u graag bij het samenstellen van het ideale arrangement. Op maat gesneden uitjes, weet u wel? Daardoor kunnen wij geen vaste tarieven vermelden, alles is immers afhankelijk van uw wensen en ideeën! We maken graag een persoonlijke offerte voor u, waarin al uw keuzes zoveel mogelijk zullen worden opgenomen.
Hoe ver van tevoren moeten we ons op maat gesneden uitje betalen?
Wij zenden u ruim van tevoren een factuur, deze dient maximaal 14 dagen na ontvangst van de factuur te zijn voldaan.

Om deze video te kunnen zien, moet je statistieken en marketing cookies accepteren.

Zet alle cookies aan